fredag 13. juli 2018

Senjagarn oppskrifter

Alpakka soft ( Oppskrifter finner dere under bildet). Her finner du lenker til flere hundre gratis strikkeoppskrifter på nett. Alle: Gratis oppskrift. Nå har jeg vent meg til med engelske oppskrifter , så det går fint.


Velkommen til DROPS Design!

Find this Pin and more on Håndarbeid by Lena M. Sokker med gammaldags hælfelling. Disse er strikket i str -41. Genser med rundfelling til dame strikket i Smart. Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet.


Pinne nr Både mann og svigersønn mase. Sandnes Garn har mye fint i oppskrifter.

Vi skal legge ut oppskrifter , beskrive garntyper og tipse deg om hvorfor du skal velge hvilke garn til de forskjellige oppskriftene. Hjelp oss gjerne - så denne . Synes eg ryddar stadig vekk, puttar på plass både oppskrifter og garn . Innlegg om oppskrift skrevet av teshastrikk. Det er godt og mjukt å strikke av, . Senjagarn (fra nille) eller annet passelig sokkegarn.


Kjempespennende med gamle oppskrifter ! Og da ble det oppskriften på Fat Baby Booties som ble testet ut med garn fra. Strikket i senjagarn som skal tåle det meste av vask, etter . Slitesterke herresokker i ull (med gratis oppskrift ) (Strikkepiken). Så har du sånne butikker i . Explora el tablero de Petra Berit Velle Oppskrifter å lage en Pinterest.


Jeg har ikke stor erfaring med å skrive oppskrifter , så jeg håper dette blir. Nå skal du få en helt bombesikker oppskrift på sukkerbrød! Découvrez le tableau Oppskrifter å lage de Petra Berit Velle sur Pinterest.

HÆLFELLING Her er ei oppskrift i tekst og bilder på hvordan man feller til hæl på lester. Men nille har også garn med 1. Så i dag starter jeg å strikke kjærestevotter til han(vi holder ofte hender når vi går ute) med Nille sitt senjagarn. Skal altså bli valentinsgave :).


GMT ullsokker baby oppskrift pdf - Lev Landlig koften. Jeg har senjagarn fra nille og skal strikke for barn på 3-år. Ullsokker barn oppskrift – roionbet45. Resultatet er jeg egentlig veldig fornøyd me men på grunn av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg