tirsdag 24. juli 2018

Ikea keukentje pimpen

Hoe pimp je het IKEA Duktig keukentje ? Loes deed het voor de tweede verjaardag van haar dochter Niki. Het bekende Duktig keukentje van Ikea kun je heel leuk pimpen ! Vandaag een DIY voor deze makkelijke make-over! Gå til Ikea Duktig keuken pimpen - Wat vind jij de mooiste keuken ? De Duktig ikea keuken is vrij standaar maar.

Ik ben dol op het Ikea Duktig speelkeukentje. Ik vind het keukentje van goede kwaliteit, maar wel een beetje saai. Een paar weken geleden kregen we het beroemde keukentje van IKEA cadeau. Er is zoveel leuks dat ik wel acht . Op zoek naar inspiratie om de Ikea -kinderkeuken te pimpen ? Gelukkig kan je zelf aan de slag om deze keuken te pimpen zodat hij er niet alleen leuk uitziet . Het Duktig keukentje van Ikea is heel basic.


Maar er is heel erg veel mogelijk, zag ik toen ik ging zoeken. Bekijk Duktig makeovers om bij te .

Leuke opstelling met Ikea keukentje. Dus ook niet de enige met het bekende Ikea keukentje , d. Het leek me daarom wel leuk om hem te. Het IKEA keukentje pimpen kan nu op een heel simpele manier. Ik ken in mijn omgeving weinig kinderen die er niet van houden: met een IKEA keukentje spelen. Je kunt je natuurlijk beperken tot het . Zoals ik al zei is de Ikea Duktig ideaal als basis voor een DIY project.


Het is een stevig keukentje waar je zelf de accessoires kunt pimpen en . Dan kan je het Ikea keukentje pimpen. Met deze leuke inspiratie ideeen tover je de favoriete speelkeuken van je kind om tot droomkeuken. Benieuwd naar het resultaat . Weer keuken keuzes, alleen nu een keer niet over onze eigen keuken ! Mijn nichtje Evy werd afgelopen week jaar en mijn moeder wilde . Floor kreeg van ons voor haar eerste verjaardag een Ikea Duktig- keukentje. Een hele tijd geleden kocht een keukentje voor mijn dochter.


Leuk keukentje , maar ik schat dat hij binnen anderhalve maand helemaal kapot . Op Pinterest vind je 1toffe manieren om het keukentje te pimpen. Sommige zijn zelfs bijna onherkenbaar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg