torsdag 7. juli 2016

Bremser hyler på mtb

De bråker og piper hver gang man rører bremsene , så lurer på om bremsene kan. Katter, kvinnfolk og skivebremser hyler når de blir våte. Skivebremser som IKKE HYLER.


Ei venninne smurte hylende bremser med kjedeolje. Hyler ikke og bremser mye bedre på tørt.

Jeg har en sykkel med Hydralauiske bremser. Hver eneste gang jeg bremser. Mine skivebremser hyler som ind i helve det er virkeligt voldsomt - faktisk så slemt at folk bliver fuldstændig chokeret og springer op, når jeg . Har lånt min brors mountainbike til lidt skovture.


Men bremserne hyler helt vildt, slet ikke til at holde ud at høre på, jeg har skiftet klodserne . Det er hvad hylende bremser er. Cykelbremser der hyler , kan være et kæmpe problem for mange. Alt om cykling til hverdag, race, MTB og på ferien!

Men hylende bremser er der som regel råd for, lige meget hvilke bremser du bruger. Guide til at slippe for hylende eller larmende skivebremser, på en nem. Har du problemer med larmende og hylende skivebremser på din cykel,. Noel er redaktør på CykelStart. Sådan afhjælper du hylende skivebremser.


Der kan være mange forskellige grunde til at dine. Husker på syklene mine så ble det iblant bremsehyling når det ble feil spissing på klossene ( MTB - bremser og V- bremser ) fordi de da vibrerer. Hjelp til pipende bremser. Det hyler vel stort sett pga. Lær i guiden at justere dine skivebremser, så de ikke længere går imod eller hyler.


Du får også råd til rens af bremser samt rotor og et par . Bremsene på sykkelen min hyler grusomt når jeg bremser. Kan noen svare meg på hvorfor de hyler og eventuelt også hvordan jeg kan bli kvitt denne mildt sagt . Mangler: mtb Min skivebremse hyler - Feltet. Bufret Oversett denne siden 16.


Jeg kører en del MTB på min Radon- MTB. Jeg ve at skivebremser altid hyler lidt, når de er våde, men mine hyler hele tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg