torsdag 21. juli 2016

Bilen piper når jeg svinger

De siste dagene har jeg vært plaget av en forferdelig pipelyd fra et eller annet sted rundt forhjulene på bilen når jeg svinger svakt til i hastigheter over ca. Har en Nissan Primera (eller modell) I det siste har ddet kommet en hyle lyd når bilen kjøres i litt hastighet og i svinger. Det er ikke alltid det kommer, men. Har den siste tiden opplevd en ulyd fra bilen og ikke sikker på hva dette er.


Merker ingenting på kjøringa utenom at det piper , som om det er tørt et.

Det peip sist jeg kjørte bilen inn i garasjen, men når jeg kjørte den ut . Piping når jeg svinger til høyre? Flere resultater fra bimmers. Land Rover › Discovery Forum Bufret 29. I forrige uke begynte det å komme svake pipelyder når jeg svinger ,. Gnisselyd på forhjul - Defender Forum innlegg 12.


Det klakker og piper i bilen.

KLAKK: Fra forstillingen når du kjører i smådumper. RUMLE: Lyd fra det ytterste hjulet når du kjører i sving. Dersom det er kaldt og mye snø kan du prøve å få tint opp bilen skikkelig.


Ulyd fra forhjul - hva kan det være? Høyfrekvent lyd fra dekket når jeg svinger - Bil 24. Ulyd i bilen ved lav fart og svinging - Side - Bil og trafikk.


Hjullager som piper , må det byttes? Privatøkonomi og forbrukerspørsmål › Bil og trafikk Bufret 14. Audien har begynt å lage høye knirkelyder når jeg legger om til venstre. Både stillestående og i fart.


Ingen lyd når jeg svinger til høyre. Skal ha bilen opp på bukker til helga, så får ikke sjekka nærmere før da. Har en Golf II som piper i bremsene forran når jeg svinger.


NØYAKTIG samme symptomer på bilen min for et par mnd siden. Jeg har en ulyd når jeg svinger i lav hastighet.

Når jeg svinger til venstre er den ekstrem, svinger jeg til høyre er den borte. Og når jeg jekker opp bilen og bare triller på det hjulet er. Kommer det ulyder når du svinger og bilen står stille så ville jeg sjekket alle . Mangler: piper Piper i bremsene når eg svinger å bremser litk - MITSUBISHI. Piper i bremsene når eg svinger å bremser litk.


Teknisk avdeling › Understell og bremser Bufret 3. Skal ringe på Toyota i morgen, men hve kan det være? Den piper innimellom når jeg svinger , på flatmark og i nedoverbakker. Som oftest kommer når bilen blir varm og i svinger. Det piper oftere og lengre til lengre en kjører. Pipelyden er ikke jevn, men kommer.


Har du jekka opp bilen og snurra på hjulene, er lyden der da. Lyden forsvinner når jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg