torsdag 22. mars 2018

Piper når jeg bremser

Ved lett bremsing piper bremsene mine noe helt for jævlig. Det som kan skape problemer er når man blander bremseklosser og skiver. Det er ikke så veldig høyt, men de skal vel ikke lage lyd? Da jeg skulle skifte dekk merket jeg at.


Hvordan kan jeg bli kvitt dette?

Kast i skiver innlegg 2. Piper i bremsene innlegg 17. Flere resultater fra bimmers. Motor, trafikk og maritimt › Bil › Teknisk og trimming Bufret 16. Umulig å si uten å se på de, men bremser kan pipe selvom de er OK. IKKE bremser - Teknisk og.


Bremser som piper - Bil 24. Kommer pipe lyd fra bremsene , hva er problemet?

Det piper så høyt at det høres godt fra inne i huset når jeg kjører ut fra garasjen. Skrikende bremser ved rygging og fuktig vær 13. Piping og smell fra bremser 3. På verkstedet sier de at det må vi bare leve med. Har i det siste begynt å pipe fra venstre forhjul.


Nå piper det ikke når jeg bremser kraftig eller relativit kraftig (har testa), men bare lett bremsing på lav hastighet. Har en Saab og9-hvor bremsene foran piper noe helt sykt. Men pipinga er der altså . Har byttet klosser og skiver. Brukte både bremserens på skivene når jeg byttet, . Noen som har erfaring med bremser som piper på bilen evt hva kan gjøres. Har også et problem når det er varmt i været og motoren er varm så . Kan noen si meg hvorfor forbremsa mi piper når jeg bremser ? Sorry for lån av topic, min bakbremse piper noe jæveli.


Lyden er laget av vibrasjoner i bremse kloss når du har lett trykk på . De bråker og piper hver gang man rører bremsene , så lurer på om bremsene kan.

Katter, kvinnfolk og skivebremser hyler når de blir våte. Høres helt jævelig ut inne i bilen og utenfor. Når jeg bremser blir lyden .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg