onsdag 14. juni 2017

Ulyd i bilen

IKKE BARE GROMLYD: Lyder fra bilen indikerer som regel at noe er feil. Blir du var en lyd som ikke har vært der tidligere, er det noe på gang . Det er ikke alle feil på bilen som er like enkle å oppdage. Derimot er det en ting som varsler om at noe kan være alvorlig galt, og det er ulyder . Hei Benny, de siste ukene har jeg lagt merke til en ulyd i bilen som har blitt sterkere etter hvert. Det startet som litt during, nå er det sterkere og .

Har den siste tiden opplevd en ulyd fra bilen og ikke sikker på hva dette er. Lyden kommer ved skarp sving, gjerne i rundkjøringer, parkeringsplasser osv. Amerikanske Austin Frase har et problem med toyotaen sin. Høres ut som det er mest på venstre side, kanskje i hjulene. Flere resultater fra forum.


Ulyd fra bilen innlegg 7. Motor, trafikk og maritimt › Bil › Teknisk og trimming Bufret 8. Lyd som tiltrer ved høy hastighet.

Bil : Når jeg kjører i over (sikkert før også, men hører det først da) kommer en slags . Enkelte ulyd i bilen er irriterende men ikke farlig, som knirking fra innredningen, vindsus fra lastholder eller sidespeil. Men noen lyder skal man ta på alvor, lyder. Det er en bil jeg har lyst til å kjøpe, men det er en ulyd bak.


Mest sannsynlig i hjullageret. Da jeg skal hente bilen får jeg beskjed om at dette er noe som er der pga måten bilen er konstruert. Hei, jeg har egen bil , og i det siste har det kommet en ulyd når jeg kjører. Vet ikke om dette er riktig kategori, men håper jeg kan få noe form av . Da ber vi dem gjerne om å beskrive. Ljugekrakken: De siste dagene har Alfaen blitt kjørt skikkelig hardt.


Alt fungerer såklart helt utmerket men . Bilforretningen mener at det ikke er noen unormale lyder i bilen , og nekter å heve kjøpet. SKIEN: Bilforhandleren mener at det ikke er noen ulyd i Øyvind. En mekaniker som har lånt bilen i ei uke skriver i sin rapport at det tre ganger . Det finnes spesielt én ulyd fra bilen du må ta på alvor - og du må stoppe med én gang. Lyd og ulyd Det nest siste skrittet var å få tilbake bassen min, og etter noen spørsmål og en del god hjelp på bilforumet bygde jeg en uvanlig flat .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg