torsdag 23. august 2018

Nye bremser piper

Kan jeg smøre bremsene eller noe, og få slutt på denne ulyden? Skiver og klosser er relativt nye. Bremseeffekten er go ingen vibrering.


Var en del plaget med piping fra bremsene i Mustangen jeg hadde tidligere. Kast i skiver innlegg 2.

Grov knirkelyd fra bremser innlegg 5. Piper i bremsene innlegg 17. Piping i bremser ved nedbremsing innlegg 4. Flere resultater fra bimmers. Hvorfor lar Tesla deg krasje i lav hastighet? Skrikende bremser ved rygging og fuktig vær 13.


IKKE bremser - Teknisk og trimming. Motor, trafikk og maritimt › Bil › Teknisk og trimming Bufret Lignende 21.

MC og garasjeprat › Verkstedet. Nå piper det ikke når jeg bremser kraftig eller relativit kraftig (har testa), men bare lett bremsing på lav hastighet. På de nye klossene, smurte jeg kobberfett bak på klossene, og på hver av anti- skrike-platene. Men pipinga er der altså . Monterte kun stk plate pr. Jeg har nettopp skifta bremseklosser på min zx7r, og bremsene piper som f. På verkstedet sier de at det må vi bare leve med.


Benny Christensen er Brooms bilekspert. I Spør Benny-seksjonen på broom. Har bytta til scalipere og 8q skiver på min audi 80. Nye mintex klosser , nye skiver og nyoverhalt caliper.


Merkeverkstedet har forsøkt å utbedre feilen . De bråker og piper hver gang man rører bremsene , så lurer på om. Har i det siste begynt å pipe fra venstre forhjul. Det er stille de første par kilometrene, men så kommer en høyfrekvent lyd som varer helt til . Kan noen si meg hvorfor forbremsa mi piper når jeg bremser ? Bakbremsen på min DBS Kilimanjaro skriker noe voldsomt.

Klossene er ganske lite brukt. Hva kan man gjøre for å få det stilt? Noen som har erfaring med bremser som piper på bilen evt hva kan. Har du MC bremser som piper og bremser ujevnt?


Det vi viser til over er den vanligste årsaken, når man tar sykkelen frem for ny sesong. Jeg lurer på hva som egentlig er grunnen til at det av og til piper litt i bremsene. Jeg hadde bilen på service for et knapt år siden, og da byttet de .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg