mandag 5. september 2016

Oljeplugg pakning

På lager (1-arbeidsdager leveringstid til butikk) . Passar till Johnson och Evinrude. Bør skiftes ved kvar motorolje skift. Kjøp (0) på Sledstore- Norges Beste snøscooterbutikk!


Gratis bytte av størrelser.

Når det har dryppet seg ferdig så skrur eg på igjen bunnpluggen med ny pakning. Strammer lett til med håndkraft. Jeg mener å ha lest at kobber pakningen blir ødelagt ved for mye moment på pluggen, derfor lurer jeg på om orginal plugg som er blitt lakkert . Vel, tipper det er pakning til oljepluggen du mener, siden 2CV'en ikke har demonterbar bunnpanne.


Tetningsring, oljeplugg Nettbutikk med attraktive priser. Hvis pakningen ikke byttes kan det imidertid begynne å lekke olje, noe som kan medføre skade på . Oljeplugg Rødblokk Med Magnet B19-B230. Tenkte skifte olje, men gubben på Mekonomen visste ikke sikkert dimmen på kobberringen jeg trenger å bytte før pluggen skal inn .

Skal skifte oljer på bilen, men klarte selvfølgelig å glemme og bestille med nye bunnplugger når jeg bestilte olje. Noen som vet hvor jeg kan få . En pakning tåler å bli skrudd ut og inn en del ganger før den er i nærheten av å måtte. De fleste oljeplugger har samme dimensjon, 14x5. Kobberskiver i 5pk som er tilpasset for oljeplugger eller andre liknende bruk.


Fungere meget bra som både skive og tetting. Et must i verktøykassen din. Motorolje (L.) og Girolje (7ML.) må bestilles i tillegg. Kjøp billige HONDA PAKNINGER OG TETNINGSRINGER fra TOP bildel produsenter på.


OBS: Modellsøk er ikke aktivert. Denne varen er ikke universal. Da trenger du ikke å sitte med ti andre pakninger du aldri får brukt for. Jeg dro nok litt for hardt til og fikk ødelagt gjengene på oljepluggen , med.


Nå mistenker jeg pakningen på oljepluggen og vil gjerne skifte den. Brått er det noen dårlige pakninger els. Lag en pakning til skruen da vel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg