torsdag 8. september 2016

Hylelyd fra bilen

Håper nokon kan hjelpe meg å finne ut kva dette er. De siste dagene har jeg merket en meget irriterende hylelyd fra bilen. Men tingen er at denne forsvinner viss jeg . Det er ikke alle feil på bilen som er like enkle å oppdage.


Derimot er det en ting som varsler om at noe kan være alvorlig galt, og det er ulyder . Det klakker og piper i bilen.

Du lukker øynene og håper at lydene skal forsvinne av seg selv. Hjelp med ulyd fra bil innlegg 19. Høy ulyd fra bak brems på bil innlegg 7. Lyden er konstant, men varierer etter . I det siste har ddet kommet en hyle lyd når bilen kjøres i litt hastighet og i svinger.


Annet type hylelyd kan vare bremser eller hjullager. Ulyd fra forhjul - hva kan det være? Skrapelyd fra hjul ved kjøring - Bil 24.

Var ude og chille i bilen , da den pludselig begynder at hyle. Bufret Oversett denne siden 4. Gætter på at det kommer fra gearkassen, . Skrevet af Flemming Ø - BilGalleri innlegg 8. HK ingen træk kraft og sjov hylelyd. På eldre biler uten indikasjonvarsler på bremseklossene, pleier det å vere en metall tapp som skraper borti bremseskivene for å indikere at du . Bilen min hyler når jeg har startet den, ikke hver gang men ofte nok. Den hyler ikke så lenge, bare til jeg kommer et lite stykke nedover gata og . Andre forumemner med Hylelyd fra hjul.


Amerikanske Austin Frase har et problem med toyotaen sin. Hørtes ut som om det var . Grusom hylelyd når jeg starter bilen og tar en skarp sving. Jeg har en C2Bensin som hyler noe grusomt når jeg . Jeg hørte en voldsom ly sånn hylely fra bilen , og da jeg kom ut så jeg jo at bilen kom i vill fart og parkerte ved et av nabohusene. Nordmarkens bil i Årjäng, men lurer litt nå på om jeg tørr å kjøre den helt dit eller om jeg bare skal ta .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg