tirsdag 27. september 2016

Helsefagarbeider lønn per time 2017

Stemmer lønn som helsefagarbeider som blir oppgitt på. Forbruker, jus og økonomi innlegg 3. Helsefagarbeider timelønn - Karriere og utdanning innlegg 8. Flere resultater fra forum. Garantilønn for ulike stillingsgrupper og lønnstillegg for ansiennitet – pr.

Regn ut din timelønn , pensjonspremie,overtid og helligdagsgodtgjøring: Lønnskalkulator for. Jeg er ferdig utdanne som helsefagarbeider , men jeg har års ansiennitet som har. Nå jobber i Bolig med Bistand og har fast, og time lønnen min er . Jeg forstår ikke hvordan man kan gå ned i lønn når man har tatt utdanning. Hvorfor skal jeg som utdannet, autorisert helsefagarbeider få mindre . LØNN : En sveiser tjente i gjennomsnitt 36.


PR - og informasjonssjefer.

Søk i tariffavtaler og se oversikt over avtalene Fagforbundet er part i. En helsefagarbeider gir omsorg, og utfører grunnleggende sykepleie til. Som helsefagarbeider jobber du med mennesker i alle aldre og i ulike. Sykepleier, medisinsk avdeling, års ansinitet. Enestet illegget jeg husker. Tror aldri en mann hadde funnet seg i den lønna her.


Lønn fagarbeider i barnehage? I tabellene vises lønnstrinnene i bruttolønn per år. For noen statlige stillinger. Selv om det ikke er noen generell minstelønn i Norge, er det innført.


Det er minstelønn i følgende bransjer:. Finner du deg selv på denne lista? Sammenlign lønna di med andre yrkesgrupper. Lønnsoversikten viser lønn etter sentrale og lokale.


Lurer du på hvor mye du får i lønn som lærling? Lærlinglønn - se hvor mye lønn du får som lærling her.

Noen som jobber som helsefagarbeider (tidligere hjelpepleier og omsorgsarbeider.) Leste på utdanning. Stillinger uten særskilt krav om utdanning. Utregnet tillegg for ansiennitet.


Sentral lønnsstige (blå) Lokal lønnstige (grå). Gruppe ÅR, ÅR, ÅR, 6ÅR, ÅR, ÅR, ÅR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg