onsdag 3. august 2016

Bokbind i tekstil

Boksokken taes på boken på sekunder, kan vaskes og finnes i mange tøffe design. Gjør det å legge på og pynte bøkene dine med bokbind til en lek! Se våre morsomme tips og råd.


Tinka tekstil bokbind med merkelapper. Her følger det også med 4 .

Ekteparet Solli håper skolebarnforeldre skal få en mer harmonisk hverdag i det de skal sette på bokbind på bøkene. Med elastiske bokbind , blir det lett som en lek å sette på bokbind. Boksokk er elastisk stoff bokbind som erstatter tradisjonelle bokbind.


BOKBIND PLAST ASS FARGER 3X0. Sjekk om Norli-bokhandlene har varen inne. Reserver og hent om en time. For dager siden - Genial til skolestart kr pr.

Ny pris kr) Om må sendes kommer porto ( kr) i tillegg til pris. Forhåndsbetaling via vipps. Datteren fikk et slikt fra skolefruktordningen i fjor, og jeg elsket det. Vet noen hvor man kan få kjøpt slikt? Her har jeg laget en tutorial som viser . I utgangspunktet gjør det meg ingenting å legge på bokbind , men jeg blir så lei av at papiret er så dårlig at enten må bokbindene byttes ut i . Disse kan lett tas på og av, og kan dermed brukes om igjen.


Det er veldig enkelt for . Passer til de fleste skolebøker. Lette å ha på ~ kan vaskes og brukes om igjen og om igjen. Vi har kjøpt slikt bokbind i tekstil til skolebøkene. Bokbind i tekstil , elastiske. Men jeg lurer på om dere har noen tips til hvordan merke bøkene med fag og navn?


Ingeborg Olsen Wiik er på bokhandelen i Ålesund sentrum. Hun vet hva hun skal ha og går rett bort til reolen med bokbind i elastisk tekstil.

Er det noen som har tips til hvor jeg finner fine bokbind i tekstil ? Skal ut og handle i dag, og det hadde vært fint å slippe å måtte lete så lenge. Jeg har kjøpt tekstilbokbind til datteren min. Lagerbeholdning: Du må velge min butikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg