tirsdag 25. september 2018

Hvorfor hyler bremsene på bilen

Hvorfor hyler bremser , egentlig? Det blir samme greia på biler , bare at der er det ikke så vanlig. Og ikke minst hvorfor den forsvant da nevnte tiltak ble gjort.


Det er ikke så veldig lenge siden jeg hadde bilen på service og de byttet skiver og klosser fremme. Ever-Wear bremsebehandlig er et profesjonelt produkt for å motvirke bremselyder. Rengjør først overflatene nøye.

Har bytta klosser på bilen min. Og det som er snålt er at det slutter å hyle når jeg bremser. Etter dette hyler klossene forran noe sinnsykt. De hyler som bare det, men kun når bilen har stått stille og evt . Piping i bremser ved nedbremsing innlegg 4. Flere resultater fra bimmers. Motor, trafikk og maritimt › Bil › Teknisk og trimming Bufret 16.


Jeg hadde bilen på service i fjor sommer for samme feil, og.

Skjønner ikke hvorfor du gidder å betale et merkeverksted for en så enkel. Noen klosser er designet slik at dem begynner å hyle når det er lite igjen, . Hyling i bremsene , Golf modell. Hvis en irriterende hyletone skærer gennem kabinen på din næsten nye bil , hver gang du bremser , så kan det være fordi, du ikke træder hårdt . Benny Christensen er Brooms bilekspert. I Spør Benny-seksjonen på broom.


For å bli kvitt hyling i bremsene er det lurt å smøre på kobberpasta på alle. Har biler å holde styr på. Der er nærmest ikke noget mere irriterende end hylende bremser.


Porsche har nu lavet en video, som forklarer problemet og hvorfor det . Hvis du er heldig, den skrigende (eller pibende) støj, dine bremser gør, når du først køre din bil om morgenen, især efter regn eller sne, er bare . Det kan være nedslitte bremser. Har en fæl hylelyd på bilen min(156) som høres ut som om den kommer fra høyre side foran. Jeg har slitt en stund med en ulyd fra bak bremsene på bilen min (Audi a-99).


Lyden kommer ved lengre turer, merker ingenting på korte turer . Jeg har nettopp skifta bremseklosser på min zx7r, og bremsene. BilXtra har noen som passer til alle biler , du kan bare skjære det til. Når jeg starter opp bilen og rygger ut av gården så hyler bremser meget høyt.

Er spesielt når bil nettopp er startet og kun i revers. Mine bremser hyler når jeg bremser let ved lyskryds osv. Ved ikke særlig meget om biler , så beklager hvis mine spørgsmål er meget dumme.


Jeg har en Mazda og når jeg bremser så piver mine bremser helt vildt, den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg