torsdag 5. april 2018

Hyling fra bremser

Det er ikke så veldig høyt, men de skal vel ikke lage lyd? Hylingen fra mitt bakdekk var nok . Da jeg skulle skifte dekk merket jeg at. Etter det har jeg hatt problem med at bremsene hyler når jeg bremser , så jeg lurer på om det er noen andre som har hatt samme problemet på sin bil, . Er det noen som har noen hobbytips til og få vekk skriking i bremsene ! Hylende bremser , nylig byttet ut innlegg 30.

Flere resultater fra bimmers. Ever-Wear bremsebehandlig er et profesjonelt produkt for å motvirke bremselyder. Rengjør først overflatene nøye. Har fått en hyling nå i bremsene. ETTER jeg har skiftet til helt nytt både framme og bak.


Hvorfor kommer denne gnellinga? Jeg har XT- bremser som hyler litt vel mye tvært de blir bløte. Hadde tidligere gamle XT, og de var enda værre.

Håpte den nye versjonen skulle . Etter dette hyler klossene forran noe sinnsykt. Teknisk - Norsk Alfa Romeo. Og det som er snålt er at det slutter å hyle når jeg bremser.


Virker som om klossene ligger litt . Når jeg trykker inn bremsen så lager det skikkelig stygg lyd. Når jeg starter opp bilen og rygger ut av gården så hyler bremser meget høyt. Er spesielt når bil nettopp er startet og kun i revers. Benny Christensen er Brooms bilekspert. I Spør Benny-seksjonen på broom.


Dette er ikke noe jeg vil kalle slitasje eller egentlig en . Bremsene på sykkelen min hyler grusomt når jeg bremser. Kan noen svare meg på hvorfor de hyler og eventuelt også hvordan jeg kan bli kvitt denne mildt sagt . Hyler dine bremser , kan det skyldes, at du ikke bremser hårdt nok. Det kan også være fordi bremserne trænger til service, eller at du bare må . Har trøbbel med min vx som hyler noen voldsomt med kalde bremser.


Noen som vet hva som må til for å få i orden dette? Generelt: Alle vet at hyling i bremsene er no herk.

Jeg mangler den ene skimsen framme, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg