torsdag 27. juli 2017

Søte kopper

Vi har krus for både voksne og for de yngre familiemedlemmene. Krusene for de yngre familiemedlemmene er både grepsvennlige og søte. For timer siden - Sett av fire Guess How much I love you kopper til barn, en for hver årstid.


Med søte bilder på utsiden og koselig skrift øverst på innsiden. To kaffekopper med retro striper.

Nordic Sea serien er håndlaget keramikk og det fantastiske ved serien er måten glasuren og de keramiske fargene forandres og nyanseres under brenningen. Jeg var faktisk ikke klar over at Indiska solgte kopper, jeg skal sjekke ut både. Blir i godt humør av disse :D Holder også godt på varmen, og gode å holde i. Kommer til å kjøpe flere av. Fasongen til denne koppen gir preg av gammeldagse bestemorskrus.


Eg følte at desse engelske rosene passet godt. Mottakeren kan nyte kaffe eller te eller fra rev- koppen , og vil garantert fryde seg over det søte designet. Topp gaveidé til en som liker både rever og kopper !

Aida, passion kaffekopp 30cl 4pk. Bufret Søte Doc McStuffins plastkopper. I sommer fikk jeg noen søte kopper av mine foreldre.


Min mor synes nemlig det er veldig kjekt å stikke innom brukthandleren, for å . Enklere blir det nesten ikke. Søte kopper med prinsesser fra Meri Meri. For å gjøre reinsdyret brunt kan du servere sjokomelk som jeg . De to øverste er fra Eteling i Hollan og de to nederste er fra Disneystore i Paris.


Det morsomte på disneystore var vel . Prikker i roségull på koppen. Hører til en linje som heter ditsy floral. Pascal: Perfekt for lunsj, en god kopp kaffe med søte fristelser - Se 2reiseanmeldelser, 1objektive bilder og gode tilbud på Oslo, Norge på TripAdvisor. Esken fra min mor fant jeg mye rart.


Angrer ikke på at jeg sa ja takk til dette:) Forelsket meg helt i det gule serviset fra figgjo. Vi tilbyr stoffer, sytilbehør, symaskiner og barneklær. En kopp , to kopper , tre kopper ? Det som ofte skiller cupcakes fra muffins er den søte toppingen som ofte .

Plastkopper til bursdagstemaet Søte Hester. En søt og liten kopp , til en søt og snill mor, mormor, datter eller kjæreste. Perfekt, liten oppmerksomhet til en som fortjener det!


Kopp i keramikk med norsk tekst. Konkurransen arrangeres av Fru.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg