mandag 17. juli 2017

Smørefett biltema

I denne kategorien finner du smøremiddel og fett til ulike formål. Spesialfett for bremsesylindre og batteripoler, litiumfett eller silikonspray. Mange bruksområder innenfor angitte temperaturgrenser.


Velegnet for kulelager og i våte miljøer. Gir langtidssmøring til alle bevegelige detaljer. Spesielt beregnet for motor og marint bruk.

Står imot saltvann, vann og fukt. Hei Jeg har en Junkarri flishugger som jeg er fornøyd med. Lurte på om jeg kan bruke vanlig universalfett til denne der akselen går inn til . Har nylig anskaffet meg en mf1og tenker å klargjøre denne nå litt før vinteren virkelig kommer her.


Lurer så på om biltemas olje, fett og . Angående smørefett så bruker jeg Multifak EP- som brukes mye i. Sorterer etter: Relevans . Ser at mange her foreslår kobberpasta, men jeg erfarer at Biltemas harskner.

Litiumfett til dørhenglser eller smørefett til hekkesakser har vel . Jeg bruker PTFE fett fra biltema (kr). Funker fint på pedaler også. Til det har de helt sikkert andre smørefett som er bedre egnet. Polaris All season grease 4gr.


Annet › Smøremidler Bufret Lignende Tilsatt aktive korrosjonsinhibitorer. Til O- ringer, pakninger, seter og ventiler. Renner ikke, drypper ikke. Har benyttet Biltema på mye rart i det siste, men det ser ut som jeg kommer til kort hva.


Kan anbefale Mercurys Quicksilver 2-4-C smørefett. Disse klokkene får du fra en femtilapp på for eksempel Clas Ohlson og Biltema. Klem inn nytt fett i disse niplene til det gamle er ute og det nye blir synlig i . Jeg kjøpte mansjetter på mekonomen, og der fulgte det med pakke med fett. Finnes det smørefett som også beskytter mot rust?


Skal brukes til å smøre selve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg