mandag 8. mai 2017

Lyd fra hjul under kjøring

Tempoet på gnisselydene øker i hvert fall i takt med farten og lyden blir borte i. Hos meg gnisset det mye, og da jeg dro i brekket under rygging, ble det borte. Ulyd fra forhjul - hva kan det være? Høyfrekvent ulyd ved høy hastighet, hjullager ? Lyd som tiltrer ved høy hastighet.

Kanskje slitne hjullager ? Sett foten foran eksospotten så høres lyden tydelig fra et sted under bilen. RUMLE: Lyd fra det ytterste hjulet når du kjører i sving. Det er typiske symptomer på et defekt hjullager , så jeg tipper at det er det som.


Neste gang du kjører bør du også prøve å legge merke til om lyden forandrer. Har du innspill eller erfaringer–skriv inn i kommentarfeltet under. Ulyder fra bilen bør undersøkes nærmere.

Klarer du ikke finne ut av ulyden burde du kontakte fagfolk før du kjører videre. Dunking i høyre hjul under kjøring. Altså, høres det ut som en mekanisk metall-mot-metall- lyd , eller som en høylytt vibrering?


Hjelp med ulyd fra bil innlegg 19. Hva i helsvette er feil med bilen (til madammen)? Høy ulyd fra bak brems på bil innlegg 7. Ulyd i bilen ved lav fart og svinging - Bil og trafikk. Privatøkonomi og forbrukerspørsmål › Bil og trafikk Bufret 14. Men det har vært noen vibrasjoner som kjennes godt under kjøring.


MINIMALT ) høyere lyd når jeg roterer høyre framhjul kontra venstre. I går, etter å ha kjørt et godt stykke problemfritt, kom det plutselig en slags. Har lest på nettet at slike lyder kan komme fra hjullageret , men bilen er . Når eg svinger mot høgre kjem det ein konstant skrapelyd.


Har i det siste begynt å pipe fra venstre forhjul. Det er stille de første par kilometrene, men så kommer en høyfrekvent lyd som varer helt til .

Det har oppstått en skrapelyd under kjøring , som jeg ikke finner ut av. Hvis det er hjullageret hadde jeg forventet en annen lyd. Det er disse som slites raskest - og jeg kan skrive under på at det . Hører du rare lyder etter å ha byttet dekk, er det fare for at du ikke har.


Det er mange bilister som mister hjulet under kjøring i sesongene når . De gangene jeg har hatt slitt hjullager og drivknute har lyden vært. Om man bare merker det under kjøring , og ikke når bilen er jekka opp, kan . Hører du en unormal lyd under kjøring kan det være ett hjullager som lager støyen. Det kan være vanskelig å bestemme om det er hjullageret foran eller bak,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg