torsdag 24. mai 2018

Hvor ofte dusjer du

Så - hvor ofte bør man dusje? Allmennlege Brynjulf Barexsteins svar er ikke til å misforstå: Så lenge mennesket har . VASKER SEG: Lene Julsen dusjer ikke daglig, og vasker håret maks en gang i uken - og. Kryss av på hvor ofte du dusjer nederst i saken!


En daglig dusj faktisk kan gjøre mer skade enn godt. Hvor ofte bør du dusje og kan det være skadelig å dusje for mye?

Ettersom alt mitt sosiale liv nå er på nett, har jeg faktisk sluttet å dusje. Det bevarer det naturlige fettlaget i huden bedre. Det er bare viktig å huske å skrape av . Jeg trener vanligvis ofte og dermed må jeg også vaske håret så ofte. Hvor mange ganger i uka burde man dusje ? Flere resultater fra forum.


Anonymforum - Skravle - Foreldreforum. Tenkte det kunne være interessant å se hvor store forskjeller det faktisk er.

Selv dusjer jeg 3-ganger i uken. Hvis det blir oftere blir huden . Vi har overlevd i tusenvis av generasjoner uten såpe og dusj. Han mener jeg er urenslig fordi jeg dusjer annenhver dag (etter trening). Kanskje dusjer du like sjeldent som den gjennomsnittlige P4-lytteren?


Professor hevder at daglig dusjing er en trend. Men hvor ofte bør du egentlig dusje ? Debatten dukket opp etter . Unngå å bruke såpe hver gang du dusjer. Noen dusjer daglig, men det trenger du ikke gjøre hvis du vasker deg i ansiktet, under armene, brystene og underlivet daglig med klut.


Finnes det egentlig noen fasitsvar på hvor ofte man bør vaske seg? Om du er som folk flest i dag, er sjansen stor for at svaret på dette spørsmålet er: Hver eneste dag. Er det bading eller dusjing hver dag, eller bare et par ganger i uken? Et foreldrepar er uenige om hvor mye tilsyn datteren på ½ år trenger når hun bader.


Jeg kan ikke huske hvor mange spørsmål jeg har fått om tema trening og hvor ofte man skal dusje. Dusjer du etter hver eneste trening? Når begynner de selv å dusje, når blir det forlagt at de dusjer hver dag og bruker deo . Guide til bruk av såpe og sjampo for barn og voksne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg