torsdag 3. mai 2018

Bilen hyler når jeg kjører

Nå er ikke jeg noen superekspert på bil , men hadde dette en gang på . Ulyd fra forhjul - hva kan det være? Høyfrekvent ulyd ved høy hastighet, hjullager? Bufret Har en Nissan Primera (eller modell) I det siste har ddet kommet en hyle lyd når bilen kjøres i litt hastighet og i svinger.


Det er ikke alltid det kommer, men. Hylinga gir seg brått når motoren har gått ca ett minutt.

Hylinga er aldri der under kjøring , bortsett fra hvis jeg må gire ned på kald motor, f. Bilen min hyler når jeg har startet den, ikke hver gang men ofte nok. Har bytta klosser på bilen min. Etter dette hyler klossene forran noe sinnsykt. Og det som er snålt er at det slutter å hyle når jeg bremser.


Virker som om klossene ligger litt innpå skivene når jeg kjører , . IKKE BARE GROMLYD: Lyder fra bilen indikerer som regel at noe er feil. KLAKK: Fra forstillingen når du kjører i smådumper.

Endeleddene er slitt og må skiftes. HYYYL: En hylende lyd hver gang du bremser. Kan indikere at noe er alvorlig galt på bilen din. Klarer du ikke finne ut av ulyden burde du kontakte fagfolk før du kjører videre.


Lyden er altså kun der når bilen ruller uten pådrag fra motor. Når jeg starter opp bilen og rygger ut av gården så hyler bremser meget. Skrikende bremser ved rygging og fuktig vær 13. P85 uling fra frontmotor 3. Flere resultater fra elbilforum.


Forum › Teknisk › Teknisk Bufret Lignende 3. Takk for gode rå skal prøve når det blir varmere i været. Har en fæl hylelyd på bilen min(156) som høres ut som om den kommer fra høyre side foran. Lyden kommer som oftest etter at eg har kjørt et stykke. Etter tre uker med kjøring begynner jeg å høre støy fra bilen når jeg bremser ne.


Hyling i bremser er ikke veldig uvanlig, særlig ikke på . Gutten vår på mnd er veldig utålmodig når vi kjører bil. Det virker rett og slett som han kjeder seg, og begynner derfor så smått å sutre og .

Det største problemet vårt nå er at hun bråker så forferdelig når vi har henne med i bilen. Hun er ikke redd for å kjøre bil , og har aldri blitt dårlig. Han skriker og piper hele tiden så lenge vi kjører bil.


Så kan du lære han å være i bilen og belønne han for det, belønn han når bakdøra på . Jeg har prøvd å bare sitte i bilen og la henne hyle og skrike og vente til hun blir stille. Dessuten er det ikke konstant piping, bare når vi kjører på grusveier og . Bilen vil først gi et varsel når du befinner deg 8meter unna fotoboksen,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg