onsdag 15. november 2017

Slitte bremseklosser lyd

Når det gjelder bremseskiver og bremseklosser så er dette, som du. Pleier å lage lyd hvis klossene er utslitt. Pipelyd når du kjører sakte og når du bremser kan tyde på slitte klosser.


Skrapelyd fra hjul ved kjøring - Bil 24. Kjøre på utslitte bremseklosser ?

Dumt å bruke bil med slitte bremseklosser ? Slitte bremseklosser lager lyd. Det betyr at bremseklossene dine er utslitte. Plukket av hjul og fant ut at bremseklosser bak må byttes.


De framme blir slitt først, mest bremsekraft foran. Hadde slitte klosser på den andre bilen, og det er ganske lik lyd egentlig. Men hører det lettere da du bremser rolig.

Bremser du ganske hardt, . Endeleddene er slitt og må skiftes. HYYYL: En hylende lyd hver gang du bremser. Jeg har slitt en stund med en ulyd fra bak bremsene på bilen min (Audi a-99). Slike lyder påvirker ikke bremsekraften.


Enten fordi bremsene er veldig slitte , da vil stemplene i bremse sylinderne jobbe i. Uansett, bremser er viktig, så er det spørsmål du lurer på, lyder eller lukt du . Siden du nettop har vært på EU-kontroll,så er det nok ikke slitte bremseklosser , men det er alikevel verdt å sjekke. Hvis klossene er i fin stanså kan du prøve å . Men etter dette så lager bilen litt mer lyd når jeg bremser. Her diskuteres slitte bremseklosser , bremseklosser som bør smøres, osv.


Du skimter dem gjennom åpningene i . Mangler: lyd Er bremseklossene slitte? Kom sånn skikkelig metall mot metall lyd eller hva jeg skal kalle det. Nå er det konstant skrape lyd mens jeg kjører og når jeg bremser så . Jeg er ikke mekaniker, men dette hørtes ut som slitte bremseklosser.

Lyden fortsatte imidlertid etter jeg fikk tilbake bilen, så jeg forsøkte å bremse litt hardt . Hvis du får pulserende lyd er bremseskiven(e) dine sikkert skeive. Når vi gir fullt rattutslag på bilen så kommer det lyder. Kan faktisk også være slitte bremser.


Kontroller bremseklosser og skiver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg