mandag 7. august 2017

Bonbon søppeldynga smaker

BonBon er et dansk varemerke som omfavner en serie med godteriposer av flere ulike. Kloakkslam har vel også noen sorte (men som allikevel smaker surt). Men jeg synes allikevel at søppeldynga var bedre før.


Nå har det kommet for mye annet drit . BonBon sukkertøy Køb Godteri, Capri Sonne, Sjokolade, Brus fra Godteributikk.

Posen er gul og dropsene smaker utrolig mye bedre enn den brune. Smaker det likt som Kims bamser salt? Distriktssjef Storkjøkken - Hordalan Sunnmøre,. Noe blir tidvis reinnført i butikkene, men synes smaken er helt annerledes. Ved siden av søppeldynga som jeg ble HELT hekta på, så har jeg en.


Har smakt ingefærøl da, men det er jo BRUS :p. Karamellfudge er kakepynt av små runde myke kuler med en god smak av karamell, og et hint av havsalt.

Nei, snus med smak blir ikke forbudt fra 1. Sært, ganske godt på sett og vis, men jeg klarte aldri å bestemme meg for karakter. Altså den posen fra bon bon. Fyll få 5dl eller sprit (etter smak og behag).


Avgir smak veldlig fort, også er det velldig godt! Hvis du liker dem små rosa fiskene i bonbon søppeldynga så kommer du til og elske denne vesken. Og den smaker faktisk litt ekte appelsin. Søppeldynga -versjonen høres forresten utrolig god ut. Eg har jo smakt di før og da, fått di sjå andre så har vore i utlandet å lignande.


Hette jo søppeldynga elle noke såvert på norsk dah. Sånn Bon-Bon søppeldynga drops. Nye produkter, charlston Chew Strawberry er en nugat bar med smak av jordbær, dekket.


Köp BonBon Rutten Fisk till bra pris online. Vi har Nordens största utbud med blixtsnabba leveranser. Välkommen in och fynda, vi har allt till. Forfriskende drikke for enhver smak !

Du kan også velge Mix-pakken, som inneholder to av hver smak. Og vet dere hva, jeg har et veldig godt tips angående det godteriet, noe som smaker veldig .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg