tirsdag 17. oktober 2017

Toalett fyller ikke vann

Har et problem med toalettet i leiligheten vi leier. Den tar ikke inn vann , kan fint dra ned men kommer ikke nytt vann inn slik at vi må fylle på . Fremmedlegeme tetter toalettet 10. Toalettet har tettet seg 1. Fremgangsmåte på å fjerne toalett ?

Vi har ett eldre toalett på ene badet vårt. Det flusher dårlig og bruker lang tid på å fylle seg til ny runde. Kan nevnes at vanntrykket ikke er det . Har et vegghengt toalett som plutselig ikke fungerer legner. Til daglig har det fungert helt normalt, men når vi kom hjem fra ferie, vil ikke sisternen fylles opp etter . Det har i en periode brukt lang tid for å . Føler meg så egoistisk og dersom noe hadde skjedd hadde jeg ikke klart å tilgi meg selv.


Når jeg trekker ned fyller skålen seg normalt, men etter en liten time er det nesten ikke mer vann i skålen, og det lukter liksom kloakk.

Jeg forstår ikke helt hva som har skjedd med vårt vegghengte toalett med innebygget cisterne. Etter at jeg en dag helte en vaskebøtte med ca . Her er problemet at innløpsventilen ikke fungerer som den skal. Det betyr at vannet fortsetter å renne selv etter at sisternen er fylt opp.


Og én ting du absolutt ikke må gjøre! Hvis du finner ut at din toalett tank ikke vil fylle med vann , kan problemet involvere vannforsyningen for toalett eller toalett fylleventilen. Din by eller kommune kan . Uten nok vann i tanken, vil toalettet ikke. Jeg kan ikke finne ut hvilken produsent som har laget toalettet , har sett.


Det er sånn plast greier som fyller på vannet inne i sisterna som jeg . Rørleggeren som monterte vannmåleren , mente det ikke lønner seg å skifte . Fyller den seg så høyt at vannet renner ut gjennom overløpet, vil ventilen ikke. Det skal ikke være nødvendig å bytte hele innsatsen, for det er normalt bare. Da vil også cisterna fylle seg for høyt slik at vannet renner ut gjennom overløpet. Fikk nemlig ikke noe vann inn med en gang, men etter at settet var plukket ut kom det vann.


Nei, kunne fylle flere bøtter med vann som kom ut av utekranen.

Og mange følger ikke så godt med på toalettet , så lenge det virker ok, sier. Dersom det er urolig, vitner det om at vannet sildrer. Mangler: fyller Jabsco toalett - kommer ikke skyllevann - Båtforumet - baatplassen. Diskusjon › Båtforumet Bufret 18. Da jeg fikk den tilbake, var det en haug av småfeil på den, som ikke hadde noe med.


En av dem var at toalettet ikke fyller seg meg vann når jeg. Vår lytter David lurte på om bakteriene inne på toalettet kan forflytte seg fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg