torsdag 13. juni 2019

Hvordan plugge vannrør

Da jeg helst vil ha vann den kommende uken, trenger jeg å plugge dette røret. Hei, Vi driver å pusser opp vaskerommet. Vi ønsker derfor å ta bort en utslagsvask.


Blandebatteriet er veggmontert. Vi har rør i rør i huset som .

Skal starte oppussing av gammelt bad selv (riving, småting, snekkerarbeid) og i den forbindelse lurte jeg på hvor man får kjøpt plugger til . Hva trenger jeg for å midlertidig plugge igjen følgende rør , er det en slik plugg ? Rør og elektrisk arbeid skal du overlate til de som kan det, sier Trond. Kravene til hvordan du skal gjøre arbeidet finner du i den såkalte . Hvordan finner jeg ut dimensjonen jeg skal ha? Før du begynner må du vite at du har mulighet til å stenge vannet til kun badet, og eventuelt plugge vannrør. Noen ganger kan det også være at .

Skal du pusse opp over en lengre periode, må du tette rørene skikkelig. Ellers kan det komme uønskede. Jeg skal plugge et hull i bunnen av en dieseltank, og lurer på om det finnes en kjapp løsning for å plugge hullet uten å måtte sveise på ny muffe?


Ser for meg noe tilsvarende. Trenger noen til å plugge rør på badet og på kjøkken da jeg skal rive og sette opp nytt. Jeg trenger å få gjort dette den 2:e oktober. Må man ha rørlegger for å plugge rørene til vasken el kan en handy tømrer.


Husk bare å ha godt verktøy med dimensjoner beregnet for slike typer rør :). Du trenger vel også nye klemringer, og du bør helst vite hvordan. All tilkobling av elementer på baderommet, krever tilpasning av rør og avløpsdeler. Vi tilbyr derfor et stort utvalg av rør - og avløpsdeler til ditt baderom. Både rør og rørdeler er konstruert for å tåle trykket i Vera vannsystem med god margin!


Det store spekteret av rørdeler gir et fleksibeltrøropplegg hvor det er . Her viser en rørlegger hvordan det gjøres. Også rensing av vannrør innvendig kan vi bistå med for å få opp opprinnelig vanntrykk (fjerning av groer etc.).

Dette utføres ved å sende spesielle plugger. Salg av VVS varer på nettet! Enkel å bruke, løser raskt opp tette rør og avløp. Plugger kan du trenge når du skal feste noe med skrue eller spiker i f. Plugger finnes i forskjellige utførelser og dimensjoner, . PLUGG METALL RUTVENDIG GJENGE. Alle rør som fører inn til kjøkkenbenken står under trykk.


Ulefos tetteballer finnes i en rekke ulike dimensjoner og er tilpasset mange ulike formål. Tetteballene kan benyttes i alle typer rør - og . LEKKASJE: Her har rør sprukket og vannet gjort stor skade. Steng vannet og tapp ut vannrør som kan fryse. Er det vannrør eller elektriske ledninger bak veggen?


Velger du riktig plugg til veggen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg