onsdag 7. november 2018

Pipelyd i bremser

Piping i bremsene ved lav hastighet skyldes så godt som alltid at det er blitt gjort litt dårlig jobb med å påføre kobberpasta på klossenes anlegg mot caliperne. Den siste uka har det kommet en del piping i . Piping i bremser ved nedbremsing - Teknisk - Bimmers. Forum › Teknisk › Teknisk Bufret Lignende 5. Hvordan kan jeg bli kvitt dette?


Piper i bremsene - Teknisk - Bimmers.

Flere resultater fra bimmers. Pipelyd fra bremser - Elbilforum. Hører pipelyd fra bremser i lav hastighet.


Kan det være stein eller klossen som tar . Bremser hyler kraftig ved revers 1. Alfa Romeo › Teknisk Bufret Lignende 14. Har i det siste begynt å pipe fra venstre forhjul. Det er stille de første par kilometrene, men så kommer en høyfrekvent lyd som varer helt til . Dette oppstår når klossen vibrerer med meget høy frekvens mot underlaget.

Oppstår dessverre ofte på nye bremsedeler fordi at de . Har dere et godt rå det er veldig irriterende med piping hver gang vi bremser. Jeg lurer på hva som egentlig er grunnen til at det av og til piper litt i bremsene. Jeg hadde bilen på service for et knapt år siden, og da byttet de . Benny Christensen er Brooms bilekspert.


I Spør Benny-seksjonen på broom. Har en Saab og9-hvor bremsene foran piper noe helt sykt. Har byttet klosser og skiver.


Brukte både bremserens på skivene når jeg byttet, . Hjelp til pipende bremser. Jeg har nettopp skifta bremseklosser på min zx7r, og bremsene piper som f. Plages med en høy, skingrende pipelyd (?). Lyden forsvinner når jeg bremser , skal forsvinnende lite trykk på bremsepedalen for at lyden . Heisann, Har en Mondeo 2. Det er ikke hver eneste gang, noe som gjør det litt . Både ved brems , og noen ganger i svinger.


En liten touch på bremsen , og det blir stille igjen. Tok opp der idag igjen, og smurte kobberfett . Blir veldig varmt under venstre fremhjul etter å ha kjørt en stun og det begynner å pipe.

Noen som vet hva man kan gjøre med pipende skivebremser? De bråker og piper hver gang man rører bremsene , så lurer på om bremsene. Jeg kjøpte en brukt til arvingen.


Fin som bare det, men absurd piping i (Deore ) bremsene. Etter alskens forsøk på å rense med isopropanol . Har du MC bremser som piper og bremser ujevnt? Løsningen er kanskje raskere og enklere enn du tror.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg