onsdag 12. april 2017

Japansk godteri

Vi har Norges største utvalg av japansk godteri ! Her finnes alt fra drops og gummigodteri til kjente merker som Pocky og Koala no March! Vi er en butikk midt i Oslo dedikert til japanske varer. Her kan du finne alt fra japansk godteri , klær, figurer, retrospill, Nintendo og . Hello Panda Sjokolade 50g Japansk Megahit.


Etter å ha bodd i Japan som en expat en stun la jeg merke til at det er mange morsomme søtsaker her som ikke er tilgjengelig noe annet sted.

Dette er en pakke med masse spennende japansk snacks, godterier og drikke. Utrolig spennende å prøve disse tingene, men vi har allerede . Det jeg spesielt har veldig lyst å prøve, er japansk godteri og snacks. De norske butikkene jeg finner klarer jo da å selge dette her til helt syke . Nordavinden smaker japansk godteri ! Kattekryp Spiser Japanske saker! Denne videoen er laget i samarbeid med japancrate. Jeg har ikke vært i Japan, men har veldig lyst til å dra dit.


Derimot har jeg smakt japansk godteri.

Det er kanskje ikke så lønnsomt å importere . Jeg har nylig begynt å abbonere på TokyoTreat, som er en månedlig boks man får i postkassa fylt med japansk snacks og godteri. Jeg bestilte en pakke med japansk godis ifra ebay, hmm. Jeg trodde de ikke var så gode. For litt siden dro jeg innom en butikk i Oslo som selger masse japanske ting, blant annet japansk.


Wagashi making og te seremonien. Du vil få en japansk konfekt og grønn te. Du kan oppleve teseremoni med konfekt du. Tester ut Tokyotreat ( Japansk godteri ) på kanalen med Pondern!


Men ikke alt som smaker eller lukter like godt. I Japan finner man også moccabønner. Sammenlignet med de norske moccabønnene, er de søtere, og har en mer crispy konsistens.


Kva smakar best av norsk, amerikansk og japansk godteri ? Ostereidet barneskule (Lindås, Hordaland). Mens i Japan begynner ikke det nye året før man har banket ris med en. I kafeen får du også grønn te, japansk godteri , macha-milkshake og . GJERNE SJEKK INFOBOKSEN FØR DU STLLER SPØRSMÅL!


Download: JAPANSK GODTERI KASSE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg