tirsdag 4. april 2017

Dunkelyd fra hjul

Har fått en dunkelyd i bilen som dunker gjevnt, og mer eg mer når jeg. Dunkelyd etter hjulskift - Teknisk og trimming 22. Bufret lager ikke defekt drivaksel en kneppelyd? Det har det vært på biler jeg har hørt. Det gir en distinkt dunkelyd.


Flere resultater fra bimmers.

Forum › Diverse › Bil og motor Bufret Lignende 15. Hei I dag når jeg skulle kjøre fra jobben (kald bil) så rygget jeg ut fra . Ulyd i forstillingen ved kjøring i dumper 16. Tråden for oss med ulyder i forstillingen 9. KIIIP: Høy, pipende lyd fra hjulet i lav hastighet. Jeg har en dunkelyd i bilen under kjøring. Jeg skrudde av hjulet og forsøkte å riste litt i bakstillinga.


Det hørtes ut som lyden kommer fra toppen av demperen.

Har siste tiden hatt en ulyd fra bak, høyre side. Har sjekka det meste av foringer, både selv nylig, og på verksted for ca 3mnd siden. LOOOL hva husker man så næste gang man skifter hjul ? Her postes alt som har med. Sjekk slakk i hjul vertikalt og sideveis. Benny Christensen er Brooms bilekspert.


I Spør Benny-seksjonen på broom. Det virker som om dunkingen følger hjulet sin hastighet. Kommer en dunkelyd fra høyre framhjul på min 7når jeg kjører i dumper.


Er ikke alltid lyden kommer, men særlig i skarpe dumper. En konstant subbelyd fra venstre hjul foran. Har du akkurat lagt om til vinterdekk? Endeledd og stabstagsarmer pleier å gi klakkelyd.


Beskrivelsen din heller mot løse . Byttet til hjul fra sommer til vinter idag og etter hjulskiftet tok jeg en tur. Kom en dunkelyd fremme som øker med farten på bilen. Jeg skiftet begge, men det er fremdeles dunkelyd.


Sjekke bærekuler gjør man ved og ta tak øvers i hjulet og dra krafitig ut da hører du klunk.

Men igjen, dunkelyd høres ikke korrekt ut da, ville blitt mer en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg